The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

torsdag 21. oktober 2010

Gjenbruk er ok!

For noen dager tilbake var jeg nok en gang på gjenbrukstorget. Jeg er på jakt etter flotte tallerkenhyller.. De kommer like fort inn som ut døra, da handler det om å være på rett sted til rett tid. Det er ikke den klassiske hylla, men fin nok til å pryde veggen til lille jenta vår. Den skal males hvit, å pyntes med barnebøker og mer til.                                                         

                                                                             
      Jeg fikk rasket med meg noen fine rammer. Kanskje jeg skal gå amok med spaylakken igjen?!

              

                                                                              

Også et gammelt vindu. Det spørs om jeg skal male den hvit?! Den har en original sjarm, så jeg er usikker..!? "stokken" ved siden av fant jeg i fjæra i sommer.

                                                                                 
Denne ødelagte kjøkkenkroken fikk jeg kjøpt for en symbolsk sum hos jobben min. Det mangler ei dør, men det har ikke så mye å si da den skal bort. Det skal et forheng der, om noen kan hjelpe meg.!? Sying er ikke min spesialitet, da jeg ødelegger mer enn nytte ;-P


                                                                              

Ha en fortsatt fin kveld mine bloggtittere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar