The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

onsdag 20. oktober 2010

Morgenstund er tull i grunn ;-P

Jeg skulle ut med bikkja,å se hva jeg fant. En frosset sommerfugl!




God morgen til folk og fe der ute! Når kanskje en del sover lenger i høstferien, har vi starta dagen for mange timer siden og lille jenta er lagt for en powernap. Da skal mor kose seg med en kopp kaffe og Vakre Hjem og Interiør.

I dag er det kaldt og såpeglatte veier. Da er jeg glad for å være hjemme i dag med barna. Jeg kan tenke meg det er kaotiske dager, da mange bilister venter litt forseint med å legge om dekk. Ja vi er i Oktober, å vi kan ikke akkurat si Kom Mai Du Skjønne Milde ;-) Vi har faktisk sett de første snøfnugg i dag også! Koselig stemning..

Om morgen har jeg min daglige rutine med å sjekke vg,blogg, og facebook. Da jeg var innom bloggen min har jeg nådd et besøkstall på akkurat 1000 stk etter 2 mnd med blogging. Utrolig gøy spør du meg:-)


Har dere hørt at skattelistene09 er åpen for offentligheten i dag? Til alle dere nyskjerrige sjeler som liker å se hva naboen tjener... Ha en fortreffelig dag, med eller uten god inntekt ;-P



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar