The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

søndag 28. november 2010

Tenn et lys for glede!

Jeg har hatt en ufrivillig bloggpause da Pc min ble angrepet av en hissig trojaner.  Jeg har også hatt lite overskudd i denne perioden, da mye av jobb,barn og hus har opptatt tiden min. Sånn er det med den saken! :-)

Med et stormskritt begynner vi å nerme oss jul. I dag er det første Søndag i advent, da advent omfatter de fire søndagene før julaften.


Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.



Staken og julestjerna ble opphengt i går kveld, i farta så fant jeg og barna juleeska på loftet, å er i gang med små forberedelser. Jeg synes det er godt å ha det på stell, da det blir mer enn nok stressing i jula ;-)


Ha en fortsatt fin kveld. Klem Jannicke




                                                                                                                                                                

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar