The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

søndag 7. november 2010

Det snør det snør. TiddeliboM !

Jeg satt i går kveld å nøt de første snøfnugg fra vinduet. Jeg hadde allerede begynt å glede meg til neste dag, fordi det er gøy med snø, til en hvis grad. Jeg våkna i morres til et vinterland uten like. Jeg håpet på en rolig overgang, men det er bare å hoppe i snømåking. Jeg er gressenke i 4 uker å er glad husbonden snart er hjemme, ellers hadde jeg påkrevd en snøfræs i julegave på forskudd :-P




Å ha en pelsdott i snøen følger med seg tung last :-)
Lillemor ut i snøen for første gang der hun er mer bevisst

Lillemor blir mer vågal  :-)

Posemuffins er ganske greit. 1-2-3 Voila!



I dag er det Allehelgensdag! En dag der man minnes våre kjære som har gått bort <3
Ha en fortsatt fin kveld!


                  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar