The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

søndag 31. oktober 2010

Halloween!

Vi er mot slutten av Oktober, til alles forskrekkelse er det Halloween i dag. Amerikansk feiring av dødens dag er blitt en hysterisk trend i de norske hjem. Folk er jo kliiin gærn, å handler inn stæsj som om det var reine julkvelden i stuggu. Jeg synes det er helt ok, så lenge unga forholder seg til å gå rundt på dørene sammen med voksne. Det er fryktelig synd at folk gruer seg til en slik dag, da de tidligere har fått ramponert ting utomhus. Vi har selv opplevd farskiser som kaster egg på husveggene. Det er kjedelig! Jeg vil også oppfordre ungene til å gå forbi hus der det er mørkt. Mange slår av lys for å markere at, INGEN ADGANG for godteri syke barn ;-)

Vel vel, jeg skal iallfall ut å skremme livsjiten av unga. Jeg er så heldig at jeg sparer masse penger på et heldig antrekk, meg selv/uten sminke ;-P For å ikke snakke om å snylte andre for innkjøp av godteri på ei hel måned ;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar