The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

fredag 29. oktober 2010

Gamle skatter!

I sist uke kom Mam&Pap med en henger å lasta ut noen gamle skatter i garasjen vår. Jeg fikk dette av min Farmor og Farfar som var et skatoll,skuvseng,stol og ei kiste med diverse. Dette er et prosjekt som vil ta litt tid, enn så lenge får det stå i garasjen. Jeg skal iallfall handle på Jernia, da de har kampanje på hvit maling til 29,- literen. Kom heller ikke som noen bombe at skuvsenga skal beholde sin stil :-) Senga blir kjempe flott med masse pynteputer og tibetansk lammeskinn. Skatollet er såpass gammelt og har fine farger som gjenspeiler hallen vår. Jeg skal beise et strøk der vi ser hyller og skuffer i  samme farge som resten. Skatollet er fra ca 1850 tallet. Fraktet i fra Selbuskogen til gården hos mine besteforeldre, der skatollet ble brukt til å skrive Amerika brev. Ganske spesiellt å ha noe som ånder mange minner! By the way, før/etter bilder kommer senere..







 









3 kommentarer:

  1. Så mange vakre skatter!!

    skyvsengen var nyydelig!
    en slik står på min ønskeliste også :)

    SvarSlett
  2. Takk for det:-) Den er kjempe fin! Jeg gleder meg til sluttresultatet m/pynteputer ;-)

    SvarSlett
  3. Åååå...ja... den sengen var nyyydelig :)

    SvarSlett