The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

fredag 15. oktober 2010

Fastklistra sparkel - Because im worth it!

For 1 uke tilbake ble jeg med i en konkurranse hos Grete Permanent Makeup! Jeg ble utvalgt til en GRATIS valgfri behandling hos Grete. Det var en kjempe fin overraskelse, å jeg ble sååå glad. Kanskje fordi jeg aldri har vunnet noe tidligere?! .. Er vel ei fruktkorg på ei skoleavslutning anno 94.

Vi ble enige om en dag vi skulle utføre behandlinga. I dag morres ble jeg møtt av ei søt jente som skulle friske opp mine bryn.

Stakkars mannen min som aldri får oppleve å stå opp til Tone Damli Aaberge. Å heller våkne opp til et vandrende lik som meg ;-P Jeg får skylde på mine lyse gener.. Eller spørre meg selv!? Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??

På en måte da... Den gangen da jeg skulle farge vipper/bryn til ei alternativ dame. Etter seansen, ble jeg følgt til speilet, som endte i ei gråtende jente på vei hjem for å nappe bort alt. Svarte bryn på ei lys jente er dårlig kombi!

Derfor var jeg litt skeptisk under dagens behandling. Det var heller ikke så vondt som jeg trodde. Jeg forventa meg å bli barbert av bryn, også lagt under pinebenken.
Heller ei god/vond følelse. Det jeg sa til brynedama! Jeg har født to barn, så jeg skal nok overleve dette og.

Jeg har utrolig mørke bryn nå, men ca 60 % av fargen vil falme etter 4-10 dager. Dvs ny påfylling! Jeg gleder meg til å se resultatet. Takk til Grete for innsatsen for å friske opp ei grå/sliten husmor;-)

Ta en titt innom http://www.myartofbeauty.com/  Grete har tilbud på alle bahandlinger ut Oktober, 2100,-
Jenta har skills:-))



FØR

ETTER



  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar