The future belongs to those
who believe in the beauty in
their dreams

tirsdag 28. juni 2011

Jeg vil leke bittelitt voksen! Mamma?!

Det er fryktelig deilig å tenke på at snaaaart er dukkestua malt ferdig. Å male er ganske kjedelig, helt til jeg fant en rull i boden vår. Jeg skal si deg at det gikk fort å "ROILLE" istedet for å stå med den spinkle kosten.

Det ble så mye mer koselig etter litt hvitmaling på veggene. Jeg har finkjemmet alt rot og ødelagte leker til kast. Tidligere ble dukkestua til en lagringsplass for vintermånedene etc. Det er det slutt på nå! :-)

Jeg skal siden handle noe småtteri på Ikea for å få ferdig siste rest på huset til lillemor. Lekebutikken har også et kasseapparat som jeg skal invistere i. Gjenbruke mat embalasje som skal brukes til butikk/kjøkkenkroken, som igjen er en fin læring til de små å få utfolde seg i å være "voksen" :-)



Jeg har vasket en hermetikkboks med bønner, og tilslutt pynta med ei ødelagt strømpebukse. Flott gjenbruk!
Her er ei puttehylle som jeg fikk av Mamma. Selfølgelig måtte jeg sparylakke den hvit!
Batteridrevet lysslynge kjøpt på Ikea.
To pynteengler som i utgangspungtet var blå, men som jeg spraylakkerte et lite lag. Under har jeg klippt ut vimpler limt på ei hyssing snor.
Her er en kjøkkenkrok jeg fikk kjøpt billig av barnehagen til lillemor. Den malte jeg hvit, bygd inn noen hyller under også stifta fast ei gardin som egentlig skulle til kast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar